Lugeja küsib: kas alati peab tagastada taara samasse kauplusesse, kust see ostetud on?
"Sattusin taarat viima enda kodulähedasse Maxima poodi. Olles enamuse taara sisestanud, sain ebameeldiva üllatuse osaliseks. Nimelt samast poest ostetud purki sisestades sain taaraautomaadilt teate, et toode puudub sortimendist. Samuti saab selle taarapunkti tšekke vahetada ainult samas kaupluses," on kodanik ja uurib, ka taara peab tagastama sama poe taarapunkti, kust see ostetud sai. Samuti tekkis kodanikul küsimus, kas pood on kohustatud vastu võtma selle taara, mida masinad ei tuvasta.
Maxima Eesti kommunikatsioonispetsialist Katja Ljubopratets sõnas, et kuna antud näite puhul pole täpselt teada, millise taaraga oli tegu, saab Maxima anda vaid üldiseid selgitusi.
"Võtame taarat vastu lähtuvalt kehtivatest nõuetest ja tavadest. Kaupluste juures, mille müügisaali pind on 200 m2 või rohkem, tegutsevad taaratagastuspunktid, kus on võimalik ära anda riiklikus pakendiregistris registreeritud taara ning saada tagasi kauba ostmisel tasutud pant. Kui taara tagastamisel tekib küsimusi, siis on kõige kiirem ja mugavam pöörduda koheselt taaratagastuspunkti haldaja poole, kelle kontaktid on välja toodud nii taarapunktis kui ka tšekil. Loomulikult saab küsimuste korral ka otse meie klienditoe poole pöörduda. Väiksema müügisaaliga kauplustes on välja pandud info ja kontaktid lähima taaraautomaadi kohta," vastas Ljubopratets Delfi lugeja murekirjale.