Töötsoonis on liikumiskiirus 30-50 km/h, olenevalt teostatavatest töödest. Tööd tehakse selliselt, et vähemalt üks sõidusuund on liiklejatele alati avatud. Kõigi tööde teostamisel ja tööde vaheaegadel, kus pole tagatud vähemalt 1+1 sõiduraja olemasolu, kasutatakse liiklusreguleerijaid. Väljaspool praamide liikumise aega võib kasutada foorjuhtimist. "Liikluse korraldamisel püüame arvestada võimalike Saaremaa praamiliiklusest tulenevate eripäradega ja Saaremaal toimuvate suursündmustega," selgitas maanteeameti lääne regiooni projektijuht Urmas Robam. Nendel päevadel püütakse teel koostöös ehitajaga tagada 1+1 sõiduradadega sõidetavus.

Töid tehakse lõikude kaupa, esimeses etapis alustatakse töödega ca 4,3 km lõigul. Orienteeruvalt kuu aja pärast alustatakse töödega ülejäänud lõikudel. Projekti tulemusena viiakse teelõigu amortiseerunud katte vastavusse liiklussagedusega ning tõstetakse sõidumugavust ja liiklusohutust. Tööde käigus rajatakse uued dreen- ja killustikukihid, uued aluskihid ning kogu lõigule uus kahekihiline asfaltbetoonkate. Asendatakse kõik olemasolevad truubid ja liikluskorraldusvahendid, osaliselt tõstetakse ümber tehnovõrke. "Teelõigu remondilt üle jäävast taaskasutatavast freespurust ehitatakse Kõmsi–Mõisaküla–Salevere kruusateele ca 5,5 km mustsegust katet," selgitas projektijuht Urmas Robam.

Töid teeb TREV-2 Grupp AS, omanikujärelevalvet Teehoiu Partnerid OÜ. Tööde lepinguline maksumus on 4,2 miljonit eurot. Lõigu rekonstrueerimine lõpeb selle aasta novembris.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena