Lugeja: meie uhkus Taxify on muutunud Uberi kehvemaks koopiaks
Oleme palju lugenud Eesti idufirmade edulugudest: Skype, Transferwise, Pipedrive. Palju tähelepanu on saanud ka Taxify. Viimaste arengute järgi aga tundub, et Taxify äristrateegia on olla Uberi kehvem koopia.
Taxify alustas edukalt, kaasates enda tegemistesse ametlikud taksojuhid. Nendest sai Taxify alustala. Toimunud muutuste tõttu on aga enamik neist nüüd Taxify peale väga kurjad.
Nädal tagasi võttis Taxify Uberi kombel kasutusele dünaamilise hinna. Paraku tähendab see, et enamiku juhtide töötasu langes 30 protsenti, mistõttu peavad näiteks Taxify roheliste rendiautode kasutajad töötama nädalas üle 70 tunni ainuüksi selleks, et renti ära maksta.
Kliendi jaoks muutus väljaspool kesklinna takso saamine raskemaks, sest ükski juht ei viitsi viibida piirkondades, kus on nii palju väiksem kilomeetrihind. Viimsi, Laagri, Peetri ja muude sääraste kohtade elanikud peavad nüüdsest tellima taksot vanamoodi, helistades mõnele taksofirmale.
Taxify üldises statistikas paistab kõik kindlasti kena, nagu ka Eesti riigi statistikas, mis näitab, et kõigil läheb hästi.