Pitsas pettunud tarbija annetab hüvitiseks saadud kastitäie lastekodule
Eile avaldasime lugejakirja, milles tarbija kurjustas külmutatud toidu tootja Premiaga, et nende pitsa võrreldes karbil ilutseva fotoga nii kehv välja näeb. Premia vabandas ja pakkus pettunud kliendile hüvitiseks tervet kastitäit sama pitsat. Tänaseks on tootja ja tarbija omavahel kontakti saanud ning lugu leidnud südantsoojendava lõpplahenduse.
"Väga tore on näha, et kliendi rahulolu ja lepituse nimel olete välja pakkunud kasti Maahärra pitsasid. Kuigi kindlasti leiaksid need tee nii minu kui ka mu sõprade ja tuttavate kõhtu, siis pakuksin pigem välja võimaluse need edastada hoopis Tallinna Lastekodule. Vajadusel võin transportimisel ka ise abiks olla, kuid võimalusel jätaksin selle Teie hoolde," kirjutas lugeja Premiale.
Premia on lubanud lastekoduga ise ühendust võtta ning asja korda ajada.