Teostasin tellimuse e-poest, kus kaup oli 75% alla hinnatud. Kuna käimas on allahindluskampaania, ei saanud selline hind kuidagi kahtlane tunduda. Ostsin kaks ühikut kaupa ja maksin nende eest kohe pangalingiga. E-posti teel edastati kinnitus, et ost on sooritatud ja antakse teada, kui võin kaubale järele tulla.

Paar tundi hiljem helistas mulle klienditeenindaja ja teatas, et ost tühistatakse, kuna kaubale oli pandud ekslikult liiga madal hind. Mina sellega ei nõustunud ja soovisin kirjalikku põhjendust, et miks pood oma klientidega nii käitub.

Järgmiseks hommikuks polnud selgitust saabunud, küll aga selgus e-poodi sisse logides, et minu ost on tühistatud. Ühtki kirjalikku teadet polnud saabunud ka tellimuse tühistamise kohta.

Helistasin e-poe klienditeenindusse ja palusin, et mulle siiski saadetaks kirjalik põhjendus ning kinnitasin soovi kaup väljareklaamitud hinnaga ära osta. Seepeale tuli K-rautast järgmine vastus:

Mõistame Teid ja tõesti oleks tore saada eelistatud tooded niihea hinnaga. 06.03.2018 oli K-rauta veebilehel süsteemviga ning Teie eelistatud tootel oli määratud vale hind.

Toome välja K-raura E-poe tingimuse punktid :
https://www.k-rauta.ee/t/e-poe-kasutustingimused/9
1.4. K-rauta jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist
järgmistel juhtudel:
1.4.1. toote hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või
tehniliste probleemide tõttu süsteemis

Ja nagu sellest oleks veel vähe, soovitati mulle kirjas sõbralikult siiski see kaup kolm korda kallimalt soetada, kuna nad olid veendunud, et nüüd on süsteemis kauba hind tagasi õigeks vormistatud.

Sisuliselt tähendab e-poe selline tingimus, et pood võib teha kampaania ja hinnata labidad 25 euro peale. Päeva jooksul esitatakse mitmeid tellimusi. Nähes, et nõudlus on suur ja ilmselt oleks võimalik kaupa müüa ka oluliselt kallima hinnaga, tühistab e-pood kõik tellimused ja saadab klientidele teate, et nüüd on võimalik labidaid osta õige hinnaga, milleks on 75 eurot. Inimlik eksitus – läks kogemata liiga madal hind.

Lugu kommenteerib K-rauta kommertsosakonna juhataja Laur Mathiesen:

"K-rauta võtab täieliku vastutuse tehnilise vea eest, mille tõttu kuvati klientidele mittekorrektsed hinnad. Vabandame klienditeeninduse karmi reageerimise eest. Klienditeenindus võtab ühendust klientidega, kelle tellimus tühistati, ja annab võimaluse soetada samad tooted hinnaga, millega klient need algselt ostis. Vabandame klientide ees!"

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena