Viimasel ajal on ATKO jälle tähelepanu saanud, seda seoses halvas korras bussidega Harjumaal. Alljärgnevalt lühike ülevaade muredest, mis ATKO-ga on olnud.

Märjamaa ja Sauga inimesed kurtsid, et ATKO bussid on vigased, heitgaase täis, külmad ja vahel ei sõida üldse. Lugeja: sama firma sõidutab Märjamaal ka lapsi katkise bussiga

Harku vallas läbi viidud reid näitas, et kaheksast ATKO bussist kuus ei vastanud nõuetele. Suurem osa kontrollitutest olid koolibussid, mis tähendab, et lapsi vedasid sõidukid, millel olid kas siledaks kulunud rehvid, vigane pidurisüsteem, katkised turvavööd või avanematu avariisüsteem. Harku vallas vedasid lapsi vigaste pidurite ja kulunud rehvidega koolibussid

ATKO omanikuks on Keskerakonna poliitik Arvo Sarapuu. Tallinna abilinnapeana töötanud Sarapuu sai 2017. aastal kahtlustuse selles, et keskkonnaküsimuste abilinnapeana üritas ta ise variisikute vahendusel hakata Tallinnas prügiäri ajama. Eelmise aasta lõpus lõppes see kriminaalasi oportuniteediga, Sarapuu pidi maksma riigituludesse 12 000 eurot.

2017. aastal pidasid ATKO bussijuhid Tallinnas ATKO kontori ees piketti, sest süüdistasid ATKO-t töötasudega skeemitamises, et juhtidele vähem maksta. DELFI VIDEOD JA FOTOD: ATKO bussijuhid nõuavad tööandjalt ületundide eest maksmist. "Peame olema neli-viis päeva rohkem tööl, olen ATKOga abielus"

2017. aastal läks ATKO bussifirmasid juhtinud Sarapuu väimees Margo Tomingas kohtus kokkuleppele ja sai 14 700 eurose rahalise karistuse. Tomingat süüdistati selles, et ta andis altkäemaksu kaitseväe peastaabi protokolliteenistuse spetsialistina töötanud Kristjan Varikule transporditeenuste tellimise eest. Kohus mõistis Margo Tomingaselt välja 15 000 eurot

2016. aastal arutati ATKO-ga Harjumaal lepingu lõpetamist, sest bussifirmal oli 250 rikkumist. Muude hädade seas jäi mitu bussijuhti vahele purjus peaga koolibussi juhtimiselt. Palju lepingu rikkumisi: Bussifirma võib kaotada Harjumaal suure lepingu

2013. aastal oli ATKO-l suurem jama Saue-Tallinn bussiliiniga. Oli tehnilisi probleeme, üks buss süttis ja põles maani maha, teise bussi juht oli aga kõigest toimunust nii šokeeritud, et jõi bussiroolis õlut ja politsei pidi ta ära viima. Probleemidega hädas bussifirma ATKO loobus Tallinna–Saue kommertsliinist

Veel varasemal ajal, 2006-2007 oli Harjumaal suuri probleeme ATKO tütarettevõte Harjumaa Liinidega. Nimelt hakkasid tehnilistel põhjustel Harjumaa Liinide sõidud massiliselt ära jääma ja reisijad jäid külma kätte tulutult bussi ootama. Rekordpäeval jäi ära 16 sõitu. Harjumaal jääb igal kuul ära kümneid maaliinide bussireise

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena