Praamipiletite ostukeskkonna tõrke tõttu polnud võimalik piletit internetist soetada, inimesed ootasid järjekordades
Üks pahane reisija tõdes, et Virtsu sadamas on pikk järjekord ning piletit polnud ka internetist võimalik varem ette osta.
"Tegemist on arenduses oleva süsteemiga ja paratamatult ilmneb süsteemides vigu, mida tuleb parandada," selgitas aktsiaselts Tallinna Sadam turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro. Ta ei täpsustanud, kui paljusid reisijaid tõrge mõjutas.
TS Laevad ja Tallinna Sadama IT tegelevad koostöös süsteemi arendaja Nortaliga järjepidevalt süsteemi vigade jälgimise ja kõrvaldamisega ning süsteemi töökindlamaks arendamisega.
Suvi ja eelkõige juulikuu nädalavahetused on kõige reisijaterohkemad. Näiteks möödunud nädalavahetusel reisis Virtsu-Kuivastu liinil 37 700 reisijat ning viidi üle 13 700 sõidukit. "Täna sõidavad mandri ja Muhumaa vahet täiskoormusel meie kolm parvlaeva ehk Regula, Tõll ja Piret. Vaatamata tihedale graafikule on üsna märkimisväärne järjekord Virtsu sadamas tekkinud," tõdes Arro.
TS Laevad on valmis korraldama ka lisareise, et kõik soovijad saaksid mandrilt saarele ning vastupidi.
Järjekord on täna lisaks Virtsu sadamale ka Rohuküla sadamas, sest suvisel ajal on ka Hiiumaale sõita soovijaid tunduvalt rohkem kui muul ajal.