Erimeelsused või nõustumine? Erinevate koolistruktuuridega õpetajad arutlevad haridusega seotud küsimuste üle
Eesti haridussüsteemist tulenevad küsimused on tekitanud arutelusid juba pikemat aega. Nagu näiteks: kas hindamissüsteem võiks minna üle selgituste andmistele, kas tuleks loobuda põhikooli lõpueksamitest ja kui vajalikud on kodused tööd.
Mida arvavad aktuaalsetest teemadest Tallinna Emili Koolist klassiõpetaja Gerttu Vaher ning Tallinna Prantsuse Lütseumist prantsuse keele õpetaja Rahel Kard?
Rahel Kard pigem pooldab põhikoolis lõpueksamite tegemist, sest selle kaudu saab laps õpitule tagasiside. "Sellised pidepunktid peavad ju olema. Me tahame näha, kas lapsed on mingisuguse teadmise omandanud," arutleb ta. Klassiõpetaja Gerttu Vaher nõustub, kuid lisab omalt poolt: "Aga kas sellises vormis peaksid eksamid ka edaspidi olema... Ma olen natuke skeptiline."