Viimased 12 aastat on Maxima aidanud heade inimeste abiga viia jõulurõõmu tuhandete perede lastele üle Eesti. Kaubandusketi poolt ellu kutsutud heategevuslik Inglipuu kingikampaania on selle aja jooksul täitnud ligikaudu 20 000 lapse salajase jõulusoovi. Selgi aastal kogus Maxima koostöös erinevate omavalitsuste lastekaitse- ja sotsiaaltöötajatega, Tallinna Sotsiaaltöö Keskuse ning Eesti Lasterikaste Perede Liiduga kokku arvukad jõulusoovid.

Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi Tiia Schapeli sõnul näitas selleaastane kampaania, et Eesti inimesed juba teavad ja ootavad Maxima kauplustes toimuvat heategevuskampaaniat. Juba kampaania esimesel nädalal oli suur osa kingisoove Maxima kauplustes olevatelt Inglipuudelt ära korjatud ning paljud ka kingituste näol tagasi toodud. Palju küsiti kingitegemise võimaluse järele kauplustes ka pärast, kui kõik laste soovid olid juba tegija leidnud. „Oleme väga tänulikud nendele lahketele Eesti inimestele, kes mõtlevad pühade ajal laste südamesoovide täitmise peale,“ rõhutas Schapel.

Kinke said ka lasterikaste perede lapsed

Eesti Lasterikaste Perede Liiduga, kes esindab kolme ja enama lapsega perekondi kõikjal Eestis, on Maxima selle kampaania raames juba pikalt koostööd teinud. Kõrvuti kohalike omavalitsuste abiga kogutud laste soovidega oli kingisaajate hulgas ka 500 lasterikkast perest pärit last. Kolmandat aastat kampaanias kaasa löönud Tallinna Sotsiaaltöö Keskuse kaudu said sel aastal jõulukingi 72 last.

„Olen Maxima korraldatud kampaania kaudu väga tänulik nendele inimestele, kes olid nii inimlikud ja südamlikud, et jaksasid teha kingitusi ka meie klientide lastele. See oli päris suur arv kingitusi, mida koguti. Meie klientide lastele see on nagu jõuluime, kui iga laps saabki jõuludeks just soovitud kingi,“ lausus Tallinna Sotsiaaltöö Keskuse direktor Kersti Põldemaa.

23. novembril alanud ja 8. detsembril lõppenud heategevuskampaania raames asusid laste jõuluunistustega Inglipuud 45 Maxima kaupluses üle Eesti. Juba teist aastat järjest asus oli üks Inglipuu ka Maxima enda peakontoris, kus ettevõtte kontoritöötajad valmistasid jõulurõõmu 74 lapsele.

Kampaania ulatus on 12 tegevusaasta jooksul väga palju kasvanud. Kui 2009. aastal piirdus Inglipuu kampaania kahe kaupluse ja 40 lapse sooviga, siis viimasel paaril aastal on kampaanias osalenud üle 40 Maxima kaupluse üle Eesti. Ettevõttel on plaanis kampaania haaret järgmisel aastal veelgi kasvatada.

  • Delfi lükkas juba teist talve käima erilehe #JagameHead, kuhu koondame positiivseid ja inspireerivaid uudiseid ning lugusid inimestest, kogukondadest, ettevõtmistest, algatustest. Ootame südamlikke ja inspireerivaid lugusid ning vihjeid, sest head lood on jagamiseks. Kirjuta meile: jagamehead@delfi.ee!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena