“Rahasummad näitavad mahtu, mille piires on võimalik selle aja sees loovlahendusi tellida. See on ette seatud lagi, mitte summa, mille eest tuleb meil töid tellida,” ütles sotsiaalministeeriumi vaktsineerimise kampaaniajuht Kadri Hansalu.

Kaheks jagunev hange kätkeb endas meediapindade hanget, mille maht on kuni 800 000 eurot ning loovlahenduste raamhanget vaktsineerimise edendamiseks - mahus kuni 400 000 eurot.

Lisaks suurtele kampaaniatele on plaanis tellida ka väiksemaid töid, nt minikampaaniaid mingis kindlas piirkonnas või kindlale sihtrühmale. “Mahud on suured seetõttu, et nii tagame, et oleme valmis vajadusel operatiivselt reageerima ning ei pea iga kord selleks läbima pikka hankeprotsessi.”

Hansalu lisas: “Loovlahenduste partnereid on vaja selleks, et kujundada materjale ja töötada välja visuaale jms digi- ja sotsiaalmeedia, trükimeedia, TV ning raadio ja välipindade jaoks. Meediapindade kaudu saame neid materjale ka inimestele näidata.”

Jaanuaris toimus tõhustusdooside kampaania „Kolmega on kindlam“, mis kutsus üles kõiki inimesi oma COVID-19 vastast kaitset uuendama tehes selleks tõhustusdoosi. Järgmise kampaania toimumisaeg aga veel paigas ei ole. “Ilmselt keskendub see eakate sihtrühmale,” ütles Hainsalu.

Suvel toimus sotsiaalministeeriumi suur teavituskampaania "Pane õlg alla!", mis kutsus inimesi vaktsineerima eesmärgiga, et sügist ei oleks tarvis alustada taas piirangute kehtestamisega.

Tollal võitis loovlahenduste hanke - mis tähendas nii visuaale kui ka teleklippe - Utopia OÜ. Selle kampaania loovlahenduste hanke mahuks oli 27 000 eurot, meediapindade tarvis oli ette nähtud täiendavalt kuni 60 000 eurot.

Tollal aitasid reklaamil levida ka Eesti meediaettevõtete liidu liikmeskanalid. Kampaania raames ilmusid vaktsineerima kutsuvad reklaamid nii veebis, paberlehtedes, telekanalites kui ka raadiotes.

Kampaanias osalesid ka Ekspress Meedia väljaanded.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid