"Mis erakorraline olukord see oli, mis ei võimaldanud Elronil kell 8:37 rongi välja saata? Kodulehelt loen: "Erakorralise olukorra tõttu ei välju täna, 02.01.2014 Tallinnast 6:31 rong Raplasse. Raplast ei välju rong kell 8:37 Tallinnasse."

Saan aru, et see teade on sinna juba varahommikul pandud. Kahjuks ei alusta enamik rongiga sõitjaid oma päeva Elroni kodulehel surfamisega. Kui kella 6 ajal hommikul teati, et 8:37 ei saa inimesed Tallinna poole tööle sõita, siis miks ei vaevunud firma asenduseks busse tellima, nii nagu Edelaraudtee tegi, kui mingi rong avariisse sattus või katki läks? Väga hoolimatu suhtumine tundub," kirjutab üks lugeja.

"Kuhu jäi tänahommikune Rapla-Tallinn rong, mis pidanuks Lohult kell 8:49 väljuma? Infot kuskilt ei leidnud. On see normaalne, et rongi lihtsalt ei tule ning infot ka ei jagata, millal tuleb, kui üldse? Järgmine rong läheb alles nelja tunni pärast, kell 12:58. See pole naljaasi inimeste päevaplaanid tuksi keerata. Tundub, et Elron ei saa enda sõitmistega hakkama," arvab teine.

15 minutit hiljem saabus pisike buss, mis oli juba rahvast täis

"Täna hommikul Kohilast 8:55 väljuma pidanud rongi ei tulnudki. Mitte kusagil ei olnud selle kohta ka infot. Jaamast pomises keegi vaikselt ja segaselt mikrofoni. Sain teistelt ootajatelt teada, et rongi asemel tuleb buss. Jaamast infot ei saanud, aknal oli ees ruloo ja prinditud teade, et alates 1. jaanuarist ollakse suletud. 1667 ei osanud ka midagi öelda. Sain siis pika pinnimise peale vastuse, et jah, tõesti on rike ja buss sõidab, aga millal, ei tea.

Kell 9:10 teatas tädi mikrofoni, et buss on kohe jaamas. Siis tuli selline pisike Mulgireiside buss, mis oli juba rahvast täis. Kõik said rõõmsalt püsti seista. Ja loomulikult hakkas see tubli bussijuht rahvast täis bussiga Vilivere jaama sõitma, sealt vist edasi loobus ja põrutas Viljandi maanteele ja sealt juba Tallinna, aga üks naisterahvas tahtis Sakus maha saada. Kiitus muidugi sellele bussijuhile, kes kõik sõimu enda kaela sai. Kusjuures siiani pole ei Elroni Facebooki lehel ega kodulehel sellest sõnagi kirjas," väidab kolmas.

"Kohilas on üldse keeruline liiklus. Hommikul kell 8:55 läheb rong, siis on tükk tühja maad ja alles 13:04 ja 13:40 kohe kaks rongi järjest. Kellele see hea on? Kas neid üksteise kukil liikuvaid ronge poleks saanud hajutada?" küsib neljas.

Sõidu eest maksma ei pidanud, sest rong oli liiga täis, et pileteid müüa

"Täna hommikul sai Elroni Viljandi-Tallinn rongis tasuta sõita. Pisike rong oli puupüsti täis, Raplas seisid inimesed kui tikud toosis ja piletimüüjal polnud võimalik liikuda. Iseenesest oli tore tasuta sõita, aga arvestades, et täna on kindlasti vähem reisijaid kui normaalsel päeval, tekib hirm, et mis siis tavalisel tööpäeva hommikul saab.

Edelaraudtee rongis sai osta omale veebist täpselt kindla tooli I klassis. Nii võisin olla kindel, et saan kenasti istuma ja ei pea pool tundi varem rongijaama tulema, et seejärel küünarnukid ees rongi trügida nagu vene ajal lihakarni. Nüüd uus firma on selle mugavuse inimestelt ära võtnud. Kujutan ette, et Rapla inimesed loobuvad õige pea rongi kasutamisest, sest kui kindlat istekohta ei saa, siis mis mõte on osta täispilet kallile kiirrongile? Et püsti sõita?" ei mõista viies.

"Lubatud sõidutiheduse kasv on vaid mull. Kui Raasikult oli eelmisel aastal päevas 14 väljumist, siis nüüd on 13. Päeval on tohutu auk, kus mitte ükski asi ei vii linna ega tagasi. Busse ega marsat meil pole. Selleks, et laps saaks nüüd Tartusse ülikooli, peab ta viima autoga Kehrasse, või siis tuleb tal sõita Tallinnasse ja istuda rongile. See, mis toimub idasuunal, on täielik absurd. Läänesuunal iga 15 minuti tagant, aga mis siis siin?" kurdab kuues.