Elroni liine tabas eile laiaulatuslik rike, 24 reisi hilines

Eile hilines Elroni liinidel 24 rongi, kuna korraga juhtus kolm olulist infrastruktuuri riket.
Delfile saatis kirja lugeja, kes ootas eile Vesse peatuses tund aega rongi, teadmatuses, kas rong üldse sinna jõuab. "Aegviidu rong 418 väljumisega Vesse peatusest 17.54 väljus Vesse peatusest 18.52. Elroni telefonilt 1667 said vastuse, et liin on ülekoormatud, valige 1 ja me helistame teile tagasi esimesel võimalusel. Seda võimalust ei olegi avanenud," kirjeldas pahane lugeja.
"Tund aega külma käes ja teadmatuses olla on liig, mis liig, ei oska ka midagi ette võtta, lootuses, et rong iga minut võib tulla," ütles eile Aegviitu reisida soovinud inimene, kelle sõnul olid internetis teated ainult Pääsküla suuna kohta.
Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Mai Vahtrik ütles Delfile, et hilinemised leidsid aset, kuna eile oli infraettevõttel eriti must päev.
"Korraga juhtus kolm olulist infrastruktuuri riket: kaks lääne ja üks ida suunal, mis hoidsid rongiliiklust kinni. Elron oli olukorras, kus samaaegselt olid sunnitud hilinema mitmed reisid ning kus rikke kõrvaldamiseks vajaliku aja prognoosimine oli nii taristuettevõttele kui Elronile keeruline. Ühtede rongide hilinemised mõjutasid omakorda teisi reise, mida nad teenindama olid määratud," selgitas Vahtrik.
Vahtriku sõnul said laiaulatuslikust infrastruktuuri rikkest põhjustatud hilinemised valdavalt teavitatud. "Kahjuks jäi selle suure töökoormuse (kokku oli eile 24 hilinenud reisi) juures meie liikluskorralduse meeskonnal jutuksolevat reisi 418 puudutav info edastamata," ütles Vahtrik.
"Vabandame selle pärast oma klientide ees. Kuna rong jõudis sihtkohta 60-minutilise hilinemisega, siis on sellele rongile pileti ostnud reisijatel õigus ka pileti hüvitamisele, selleks palume saata taotlus info@elron.ee.